Tiesitkö, että kellon ympäri toimivat sähköiset asukaspalvelut auttavat kaikissa asumiseen liittyvissä asioissa? Saat hoidettua kaikki asiat ilman tarvetta soitella vuokranantajan asiakaspalveluun – niin puhelimella kuin tietokoneellakin. Mitä kaikkea asukaspalvelut sisältävät? Vuokralaisena saatat miettiä, tuliko vuokra varmasti maksettua ja oikeansuuruisena. Joskus haluat ilmoittaa vuotavasta hanasta. Yhtenä päivänä toivoisit myöhäisempää saunavuoroa. Helpota arkeasi ja hyödynnä sähköisiä asukaspalveluita
Tampuuri Blogi
Sähköiset asukaspalvelut helpottavat asiointia kellon ympäri
Sähköiset asukaspalvelut toimivat jatkuvasti asiakaspalvelusi jatkeena. Vuokralaiset saavat hoidettua kaikki asiat itsepalveluna ja löytävät ratkaisut asumisen arjen tavallisimpiin kysymyksiin. Henkilöstösi aikaa säästyy ja työskentely tehostuu – samalla vuokranantajan tarjoama asukaskokemus ottaa laatuloikan. Vuokralaiset tiedustelevat usein samankaltaisia asumista koskevia asioita. Perinteisesti asiakaspalvelu on joutunut vastaamaan kysymyksiin puhelimessa, mutta Tampuurin sähköiset asukaspalvelut vähentävät tarvetta merkittävästi. Vuokralaiset voivat
Tampuurin kaksivaiheinen kirjautuminen – mistä on kyse?
Tampuurin kaksivaiheinen tunnistautuminen parantaa merkittävästi järjestelmän tietoturvaa ja suojaa arvokkaita kiinteistö- ja henkilötietoja. Sen käyttöönotto on käyttäjän omissa käsissä ja vaatii vain pienen toimenpiteen omista tiliasetuksista. Tampuurin tuoteomistaja (product owner) Ville Suur-Inkeroinen vastasi yhdeksään kiperään kysymykseen kirjautumisesta. 1. Mikä on kaksivaiheinen tunnistautuminen ja miten se eroaa perinteisestä kirjautumisesta? Kaksivaiheinen tunnistautuminen on lisävahvistus käyttäjän ja ohjelmiston
Kyberrosvo hyökkää käyttäjän kautta – pidä asiakkaasi tiedot turvassa
Kiinteistöalan tietojärjestelmissä käsitellään suuria määriä henkilötietoja ja muuta arkaluonteista dataa. Siksi tietojen suojaus ja tietoturva ovat asioita, joista ei saa tinkiä. Tampuurissa on nyt myös mahdollista ottaa käyttöön kaksivaiheinen kirjautuminen, joka turvaa sekä omat että asiakkaasi tiedot. Uutisia tietomurroista ja kalasteluyrityksistä näkyy mediassa lähes päivittäin. Nykypäivän murtomiehet hääräävätkin yhä enemmän verkossa – tai oikeastaan murtorobotit.
Tampuuri tuo asuntohakemuksen liitteet napin painalluksen päähän
Asunnon hakemiseen liittyvien liitteiden manuaalinen käsittely jää historiaan, sillä Tampuurin automatisoitu prosessi helpottaa sekä vuokranantajan että asunnon hakijan työtä. Mutkaton sähköinen palvelu parantaa niin tietoturvaa kuin asukaskokemusta. Ennen kuin vuokranantaja voi tarjota tai luovuttaa asuntoa vuokralaiselle, on tiettyjen kohdekohtaisten ehtojen täytyttävä esimerkiksi lakisääteisistä syistä. Ara-rahoitettujen vuokra-asuntojen kohdalla laki säätelee tulorajaa siinä missä opiskelija-asuntoloita koskettaa
Tampuurissa modernia ohjelmistokehittämistä tehdään asiakkaita osallistaen
Tampuuri on kiinteistönhallinnan tarpeisiin kokonaisvaltaisesti vastaava ohjelmisto, joka tehostaa liiketoimintaa automaation ja sähköisten asukaspalveluiden kautta. Hyvä asiakaskokemus on tuotekehityksen kulmakivi, sillä Tampuurin tulee helpottaa useiden eri käyttäjien arkea. Tampuurin tuotehallinnan parissa työskentelevälle Tarmo Hiltulalle hyvä asiakaskokemus syntyy välittämisestä – sekä siitä, että tunne välittyy myös asiakkaalle. Tarpeita ja esiin nousseita ongelmia lähdetään käsittelemään ajatuksella, että