Tampuurin kaksivaiheinen tunnistautuminen parantaa merkittävästi järjestelmän tietoturvaa ja suojaa arvokkaita kiinteistö- ja henkilötietoja. Sen käyttöönotto on käyttäjän omissa käsissä ja vaatii vain pienen toimenpiteen omista tiliasetuksista. Tampuurin tuoteomistaja (product owner) Ville Suur-Inkeroinen vastasi kymmeneen kiperään kysymykseen kirjautumisesta. Mikä on kaksivaiheinen tunnistautuminen ja miten se eroaa perinteisestä kirjautumisesta? Kaksivaiheinen tunnistautuminen on lisävahvistus käyttäjän ja ohjelmiston
Tampuuri Blogi
Kyberrosvo hyökkää käyttäjän kautta – pidä asiakkaasi tiedot turvassa
Kiinteistöalan tietojärjestelmissä käsitellään suuria määriä henkilötietoja ja muuta arkaluonteista dataa. Siksi tietojen suojaus ja tietoturva ovat asioita, joista ei saa tinkiä. Tampuurissa on pian mahdollista ottaa käyttöön kaksivaiheinen kirjautuminen, joka turvaa sekä omat että asiakkaasi tiedot. Uutisia tietomurroista ja kalasteluyrityksistä näkyy mediassa lähes päivittäin. Nykypäivän murtomiehet hääräävätkin yhä enemmän verkossa – tai oikeastaan murtorobotit.
Tampuuri tuo asuntohakemuksen liitteet napin painalluksen päähän
Asunnon hakemiseen liittyvien liitteiden manuaalinen käsittely jää historiaan, sillä Tampuurin automatisoitu prosessi helpottaa sekä vuokranantajan että asunnon hakijan työtä. Mutkaton sähköinen palvelu parantaa niin tietoturvaa kuin asukaskokemusta. Ennen kuin vuokranantaja voi tarjota tai luovuttaa asuntoa vuokralaiselle, on tiettyjen kohdekohtaisten ehtojen täytyttävä esimerkiksi lakisääteisistä syistä. Ara-rahoitettujen vuokra-asuntojen kohdalla laki säätelee tulorajaa siinä missä opiskelija-asuntoloita koskettaa
Tampuurissa modernia ohjelmistokehittämistä tehdään asiakkaita osallistaen
Tampuuri on kiinteistönhallinnan tarpeisiin kokonaisvaltaisesti vastaava ohjelmisto, joka tehostaa liiketoimintaa automaation ja sähköisten asukaspalveluiden kautta. Hyvä asiakaskokemus on tuotekehityksen kulmakivi, sillä Tampuurin tulee helpottaa useiden eri käyttäjien arkea. Tampuurin tuotehallinnan parissa työskentelevälle Tarmo Hiltulalle hyvä asiakaskokemus syntyy välittämisestä – sekä siitä, että tunne välittyy myös asiakkaalle. Tarpeita ja esiin nousseita ongelmia lähdetään käsittelemään ajatuksella, että
Parannuksia läpinäkyvyyteen ja käyttökokemukseen – Uudistettu Oma talous -tiili ja oma talouden maksut sivu Tampuurin Asukasivuilla
Oma Talous uudistus parantaa talouden hallintaa ja seurantaa Kokonaisvaltaisen käyttökokemuksen parantamisen keskiössä, Tampuurin Oma talous -tiili asukassivuilla uudistuu. Tavoitteenamme on tehdä talouden hallinnasta entistä selkeämpää ja läpinäkyvämpää uudistamalla Oma talous -tiiltä sekä oman talouden maksut -sivua. Muutoksen myötä Oma talous -tiilessä ei enää näytetä saldotietoa. Sen sijaan käyttäjät voivat seurata maksujensa tilaa maksunäkymästä kuukauden eteenpäin.
Tampuuri-Käräjistä suuntaa kehitykselle
Keväällä 2023 kerroimme uudistuksista Tampuurin kehityksessä ja julkaisuissa. Muutosten taustalla vaikuttava Käräjät-niminen prosessi on uudistanut Tampuuri-ohjelmiston kehitystä ja tahdittanut Tampuuri-julkaisuja.