Tampuurin käytettävyyttä on kehitetty vaiheittain parisen vuotta sitten alkaneen käyttöliittymäuudistuksen yhteydessä. Kyseessä on mittava projekti, sillä päivitettäviä moduuleja on kymmeniä. Uudistusten myötä käyttökokemus paranee vastaamaan paremmin tämän päivän tarpeita.
Tampuuri Blogi
Testejä, kyselyjä ja haastatteluja: Tampuurin käyttäjien tarpeita selvitetään monin tavoin
Tampuurin käyttäjäkunta on laaja ja tarpeet moninaiset. Käyttöliittymää uudistettaessa olemme tehneet perusteellista selvitystyötä, millä tavoilla Tampuurin eri osia käytetään ja millaisia muutoksia asiakkaamme odottavat.
Tampuurin käyttöliittymä uudistuu – asiakkaiden toiveet kulmakivenä
Tampuuria on jatkossa entistä sujuvampaa käyttää. Visma Real Estate rakentaa Tampuurin käyttöliittymää uusiksi, askel kerrallaan. Asiakkaiden käyttökokemukset ja tarpeet ovat uudistuksen perusta. Tampuurin käyttöliittymä tullaan uudistamaan kokonaisuudessaan. Työsarkaa riittää, sillä Tampuurissa on kymmeniä eri moduuleja. Siksi työtä tehdäänkin vaiheittain. Ensimmäinen näkyvä muutos tulee olemaan valikkorakenteen uudistus. Valikkorakenteen lisäksi ykkösvaiheessa uudistetaan osapuolikortti sekä kohderekisteri.
Töissä Visma Real Estatella: Aito välittäminen näkyy koko työyhteisössä
Jarkko Elfving työskentelee Visma Real Estaten tuotekehityksessä sähköisten palveluiden kehittäjänä. Hän on aloittanut Tampuuri-ohjelmiston kanssa työskentelyn vuonna 2014 ruohonjuuritasolta ja ollut sitä ennen eri tehtävissä ohjelmointialalla. Työssään Jarkko on kokenut tulleensa kuulluksi ja kohdatuksi omana itsenään – ja nähnyt hyvän henkilöstöjohtamisen arvon myös pandemian aikana. ”Tampuuri on 20 vuotta vanha tuote ja kasvaa koko ajan.
Avoin ja rohkaiseva kulttuuri ruokkii yhdenvertaisuutta Visma Real Estatella
Visma Real Estatella yhdenvertaisuus tarkoittaa yksinkertaisimmillaan sitä, että jokaista kohdellaan samalla tavalla. Harjoittelijasta esihenkilöksi vain muutamassa kuukaudessa edenneellä team managerina toimivalla Maija Innilä-Kaipiolla on tästä omakohtaista kokemusta.
Asukkaan palvelupyyntöjen käsittelyssä on tehostamisen paikka
Sähköiset asukaspalvelut säästävät niin asukkaiden kuin isännöitsijänkin aikaa. Ketterästi selaimen kautta jätettävät palvelupyynnöt siirtyvät suoraan käsittelyjonoon, jolloin niitä ei tarvitse enää vastaanottaa manuaalisesti. Lopputuloksena asiakaspalvelun laatu ja työn mielekkyys kasvavat merkittävästi. Jos asukkaan päässä palvelupyynnöt hoituvat näppärästi yhden näkymän alta, ei niiden käsittely ole asiakaspalvelunkaan puolella juuri sitä monimutkaisempaa.