Postituspalvelu on kytketty Tampuurin osakerekisteriin, asukashallintaan, autopaikkojen hallintaan, saunavuorojen hallintaan sekä reskontran sopimushallintaan – eli kaikkiin niihin toimintoihin, joista on tarve lähettää asiakkaille tiedotteita tai laskuja.
Kun otat Postituspalvelun käyttöösi, pääset hyödyntämään kaikkia Tampuurin viestintätyökaluja: postitustyökalua, viestintätyökalua ja viestintä-välilehteä. Tarpeellisten materiaalien tekeminen ja lähettäminen asiakkaillesi käy tämän jälkeen näppärästi.
Tampuurissa voit itse valita viestillesi sopivimman lähetystavan – omien ja asiakkaidesi mieltymysten mukaan. Hieman aineistosta riippuen voit lähettää viestisi paperitulosteena, sähköpostina, tekstiviestinä ja laittaa viestin asukassivuille.
Uutta Tampuurin Postituspalvelussa:
-
- Marraskuun 2021 alusta alkaen Tampuuri Postituspalvelua käyttävien asiakasyritysten lähettämä kirjeposti toimitetaan automaattisesti digipostina niille kuluttaja-asiakkaille, jotka ovat ottaneet Kivran käyttöönsä. Kivra tulee näin ollen uutena jakelukanavana käyttöön kaikille Visma Tampuurin nykyisille ja tuleville Postituspalvelu-asiakkaille, muiden sähköisten kanavien rinnalle. Tutustu Kivra digipostipalveluun >.
- Postitettavien lähetysten jakeluun on toivottu lisää nopeutta, ja nyt lähetykset toimitetaan osassa Suomea perille myös Jakeluyhtiö Suomen kautta, jolloin lähetykset saapuvat vastaanottajalle pääosin varhaisjakelun yhteydessä.
Muista myös tuki OmaPostille:
Haluatko saada laskut ja maksukehotukset nopeasti ja edullisesti perille? Tutustu palveluumme tarkemmin Eteisessä >.